ШМО вчителів
І засідання
Серпень
Тема: «Особливості організації освітнього процесу в початкових класах під час воєнного стану у 2024/2025 навчальному році»
Мета:
- опрацювати основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи;
- затвердити план роботи на 2024/2025 н.р.;
- проаналізувати навчальні програми, підручники, вимоги НУШ.
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Методичні рекомендації щодо викладання предметів у початковій школі у 2024-2025 навчальному році. |
Голова МО |
|
2. |
Особливості оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів згідно з наказом МОН України від 13.07.2021 року №813 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти». |
Голова МО |
|
3. |
Підвищення професійної компетентності педагогів в умовах модернізації освіти. |
Члени спільноти вчителів початкових класів |
|
4. |
Аналіз роботи спільноти вчителів початкових класів за попередній навчальний рік. |
Голова МО |
|
5. |
Обговорення та затвердження плану роботи МО вчителів початкових класів на 2024-2025 н.р. |
Голова МО, члени спільноти вчителів початкових класів |
|
6. |
Академічна доброчесність як чинник якості освіти закладу загальної середньої освіти. |
Голова МО |
|
7. |
Подолання освітніх втрат: виклики, шляхи та інструменти. |
Члени спільноти вчителів початкових класів |
ІІ засідання
Жовтень
Тема: «Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня»
Мета :
- вивчати досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти;
- сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність;
- удосконалювати освітній процес у початковій школі;
- організовувати участь молодших школярів у творчих конкурсах, олімпіадах;
- виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового.
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Практикум «Вивчаємо Державний стандарт початкової освіти» Планування навчальних видів діяльності для досягнення очікуваних результатів у мовно-літературній освітній галузі. |
Учитель початкових класів Головешкіна О. А. |
|
2. |
Психологічна основа ефективного тайм-менеджменту сучасного вчителя: традиційні та інноваційні методи навчання. Психологічно-емоційна підтримка учнів в процесі навчання. |
Учитель початкових класів Кацило Н. М. |
|
3. |
Інтеграція та інтегроване навчання в умовах НУШ. |
Учитель початкових класів Зінчук В. Д. |
|
4. |
Проведення в школі І етапу конкурсу з української мови ім. П. Яцика серед учнів 3-4 класів до Дня української писемності та мови. |
Учителі початкових класів. |
|
5. |
Адаптація учнів 1 класу. |
Класний керівник 1 класу, вчителі, що викладають предмети. |
ІІІ засідання
Січень
Тема: «Інноваційний потенціал діяльнісного та компетентнісного підходу в освіті»
Мета :
- аналіз компетентнісних ідей в контексті положень педагогічної інноватики;
- визначення інноваційного потенціалу компетентнісного підходу в освіті.
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Формування позитивної мотивації до навчання шляхом діяльнісного підходу та мотивації. |
Учитель початкових класів Головешкіна О. А. |
|
2. |
Педагогічна онлайн-майстерня «Оцінка і самооцінка: контроль чи розвиток». |
Учитель початкових класів Щуренко Л. Д. |
|
3. |
Розвиток пізнавальної активності здобувачів освіти на уроках інтегрованого курсу «ЯДС» |
Учитель початкових класів Зінчук В. Д. |
|
4. |
Розвиток пізнавальної активності учнів початкових класів за допомогою використання інтерактивних ігор. Цікавинки з методичної скарбниці. |
Учитель початкових класів Щуренко Л. Д. |
|
5. |
«Фішки» дистанційного уроку: ділимося досвідом. |
Учитель початкових класів |
|
6. |
Профілактика емоційного вигорання педагогів. |
Шкільний психолог |
|
7. |
Обмін досвідом з проходження та тематики вебінарів і курсів. |
Усі члени спільноти |
|
8. |
Планування тижня початкової школи. |
Усі члени спільноти |
|
ІV засідання
Березень
Тема: «Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення»
Мета :
- ознайомитися з вимогами, проблемами шляхами удосконалення сучасного уроку;
- поділитися досвідом з нестандартних форм навчання НУШ.
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Сучасний урок: основні вимоги, форми, технології. |
Голова МО вчителів початкових класів |
|
2. |
Педагог сучасності: компетентності вчителя ХХІ століття. |
Учителі початкових класів |
|
3. |
Штучний інтелект в освіті: ідеї для використання на уроках. |
Учителі початкових класів |
|
4. |
Застосування сервісів Google у професійній діяльності вчителя. |
Учителі початкових класів |
|
5. |
Нестандартні форми роботи на уроках в НУШ. |
Учителі початкових класів |
V засідання
Травень
Тема: «Підсумки роботи спільноти вчителів початкових класів»
Мета:
- проаналізувати роботу спільноти вчителів початкових класів за
2024-2025 н.р.;
- спланувати роботу МО на 2025-2026 н.р..
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальні |
Примітка |
1. |
Про порядок закінчення навчального року. |
Заступник директора з НВР |
|
2. |
Аналіз результатів участі здобувачів освіти початкової школи у конкурсах та інтернет-олімпіадах. |
Заступник директора з НВР |
|
3. |
Звіт керівника МО про підсумки роботи за рік. |
Голова спільноти вчителів початкових класів |
|
4. |
Особистість учителя як чинник освітньої діяльності. |
Голова спільноти вчителів початкових класів |
|
5. |
Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня на наступний рік. |
Усі члени МО |
|