11:42 13.01.2025
ШМО вчителів природничо-математичного циклу
Наукова проблема: забезпечення високого рівня творчих здібностей учнів на основі високого рівня професіоналізму вчителя у світлі вимог закону України «Про загальну середню освіту», національної доктрини розвитку освіти України.
Методична проблема: удосконалення уроків математики, фізики, географії, біології, хімії шляхом особистісної орієнтованої системи навчання, застосування інтерактивних методів навчання, комп’ютерних технологій, творчий розвиток учня.
Виховна проблема: створення оптимальних умов для розвитку та саморозвитку особистості учня, спрямованих на поліпшення розумових та фізичних можливостей, оволодіння знаннями з основ наук.
Завдання методоб’єднання учителів природничо – математичного циклу на 2024 – 2025 н. р.
- Здійснення науково – методичного забезпечення розвитку освіти.
- Модернізація структурної моделі науково – методичної роботи з педкадрами.
- Забезпечення індивідуально - консультативного підходу до кожного вчителя.
- Впровадження технології ШІ в практику діяльність вчителів природничо – математичного циклу.
- Підтримка науково – дослідницької роботи вчителів, інноваційних технологій.
- Опрацювання Концепції Нової Української школи, обговорення змін в програмах предметів природничо-математичного циклу.
- Розробка стратегії діяльності вчителя в умовах дистанційної освіти в умовах воєнного стану.
Проблема над якою працює гімназія:
«Педагогічні стратегії розвитку самоефективної особистості в освітньому
просторі Нової укаїнської школи».
ПЛАН РОБОТИ М. О. ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виконавці |
Відмітка про виконання |
1 |
Аналіз роботи м/о за 2023-2024 н.р. |
вересень |
Копаниця О.І. |
|
2 |
Обговорення та затвердження плану роботи МО на поточний навчальний рік. |
вересень |
Копаниця О.І. |
|
3 |
Розподіл обов'язків між членами методичної комісії. |
вересень |
Члени МО |
|
4 |
Вивчення та аналіз нормативних та науково-методичних документів. Методичні рекомендації МОН щодо організації навчально-виховного процесу на уроках природничо-математичних дисциплін у 5 -11 класах. Інструкція з ведення ділової документації. Критерії оцінювання. навчальних досягнень здобувачів освіти 6-11 класу. Ведення шкільної документації відповідно до «Інструкції з ведення класного журналу 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів». Календарно-тематичне планування уроків природничо-математичних наук. |
вересень |
Члени МО |
|
5 |
Розгляд календарних планів вчителів на І семестр. Виділення годин на подолання освітніх втрат. |
вересень |
Члени МО |
|
6 |
Погодження планів роботи з учнями, які мають початковий рівень знань. |
вересень |
Члени МО |
|
7 |
Погодження планів роботи з учнями, що виїхали за межі країни. |
вересень |
Члени МО |
|
8 |
Підготовка до участі в конкурсах відповідного циклу. |
жовтень |
Члени МО |
|
9 |
Обговорення інформації про курсову перепідготовку. |
жовтень |
Члени МО |
|
10 |
Підготовка до І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад. |
жовтень |
Члени МО |
|
ІІ засідання |
||||
1 |
Робота між засіданнями: Проведення шкільного етапу предметних олімпіад. |
Кінець жовтня |
Члени МО |
|
2 |
Особливості Нового Державного стандарту базової і повної середньої освіти стосовно 6-11 класів, Опрацювання Концепції Нової Української школи, обговорення змін в програмах предметів природничо-математичного циклу. |
листопад |
Члени МО |
|
3 |
Практикум: Круглий стіл: «Самоосвітня діяльність вчителя». Аналіз результатів І (шкільного) етапу предметних олімпіад природничо- мптематичного циклу. |
листопад |
Члени МО |
|
4 |
Доповідь на тему: «Адаптація п’ятикласників до Нової української школи та їхнє оцінювання». Обмін досвідом, обговорення. |
листопад |
Кузьмінчук Т. В. |
|
5 |
Планування на наступні засідання МО. |
листопад |
Члени МО |
|
6 |
Підготовка до участі в конкурсах відповідного циклу. |
листопад |
Члени МО |
|
Обговорення інформації про курсову перепідготовку. |
листопад |
Члени МО |
||
ІІІ засідання |
||||
1 |
Обговорення онлайн уроків проведених вчителями, які входять до методичної комісії природничо-математичного циклу. |
січень |
Члени МО |
|
2 |
Розробка стратегії діяльності вчителя в умовах дистанційної та змішаної освіти в умовах воєнного стану. Аналіз ризиків та прорахування негативних наслідків падіння ефективності навчального процесу в умовах воєнного стану. |
січень |
Члени МО |
|
3 |
Обговорення результатів учнів II туру всеукраїнських предметних олімпіад. Впровадження Державного стандарту базової загальної середньої освіти. |
січень |
Члени МО |
|
4 |
Доповідь: «Різнобічний розвиток шляхом використання інноваційних технологій на уроках інформатики. Використання ШІ на уроках – вимога до сучасного уроку.» Обмін досвідом, обговорення. |
січень |
Копаниця О. І. |
6 |
Доповідь на тему: «Компетентнісний підхід до організації самостійної роботи на уроках інформатики ». |
січень |
Кузьнінчук Т. В. |
|
7 |
Практикум: Можливості використання засобів Google в роботі вчителя. Особливості роботи вчителів природничо-математичного циклу в ІІ семестрі, внесення коректив у планування. |
січень |
Члени МО |
|
8 |
Аналіз результатів навчальних досягнень учнів за І семестр предметів природничо-математичного напрямку. |
січень |
Члени МО |
|
IV засідання |
||||
1 |
Творчий звіт вчителів, що атестуються. |
березень |
Члени МО |
|
2 |
Про підготовку до державної підсумкової атестації. Завдання для тем та оцінювання учнів, що знаходяьбся на сімейному навчанні. |
березень |
Члени МО |
|
3 |
Компетентнісний підхід до викладання предметів природничо-математичного змісту. Обмін досвідом, обговорення. |
березень |
Члени МО |
|
4 |
Проектна діяльність учнів як умова підвищення якості навчального процесу з біології, хімії, фізики. Обмін досвідом, обговорення. |
березень |
Овдієнко Л. І.
Копаниця О.І. |
|
V засідання |
||||
1 |
Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках фізики. Обмін досвідом, обговорення. |
травень |
Копаниця О. І. |
|
2 |
Проблема розвитку творчого мислення учнів (педагогічна майстерня). Творчий звіт вчителів з проблеми самоосвіти. |
травень |
Члени МО |
|
4 |
Доповідь на тему: «Формування в учнів інформаційних компетентностей, шляхом використання програмових засобів». |
травень |
Члени МО |
|
5 |
Практикум: Використання онлайнових технологій для організації навчально-виховного процесу (продовження роботи, обмін ідеями). Аналіз організації проектної діяльності. Аналіз позакласної роботи за рік. Попередній аналіз роботи МО за рік |
червень |
Копаниця О.І. |
|
7 |
Планування на наступний рік . |
червень |
Члени МО |
|
8 |
Обговорення інформації про курсову перепідготовку. |
червень |
Члени МО |
|
9 |
Аналіз результатів навчальних досягнень учнів за ІІ семестр предметів природничо-математичного напрямку. |
червень |
Члени МО |
|
10 |
Обговорення стану виконання навчальних програм. |
червень |
Члени МО |